KOM OG VÆR MED I HERNING CARES SOMMERCAFÉ

Vi mødes hver onsdag fra 15 til 17 med opstart d. 24. juni på Silkeborgvej 88 i Glashuset

Vores ønske for caféen er, at mennesker må føle sig værdsat, værdifulde og opleve glæden ved fællesskabet. Samtidig ønsker vi også at bidrage til, at man får nye venskaber og relationer.

Vi byder på kaffe/te, småkager, nogle gange også frugt, hjemmebag og andet lækkert. 

Der hyggesnakkes om lidt af hvert, og vi deler hverdagsoplevelser med hinanden.

Så kom som du er, vi glæder os til at hilse på dig!

FØLG OS PÅ FACEBOOK: Familienetværk Herning & Café Netværk for kommende begivenheder efter sommerferien.

Scroll to Top